onsdag 13 maj 2009

Lista......

Vad heter ni? Åsa & Mats
Hur träffades ni? Genom Mats mamma
Är ni förlovade? Ja, sedan 23/6-00 och gifta sen 22/6-01
Bor ni ihop? Ja
Har ni barn? En son som är född 24 januari-03
Har båda körkort? Ja.Isåfall, vem kör bäst? Hmmm, jag håller hastigheten iallfall :)
Kommer du ihåg er första kyss? Oja :)
Vem sa '' jag älskar dig '' först? Mats
Vem är äldst? Mats
Vilka sjärntecken är ni? Jag är fisk och Mats lejon
Vem fyller år först på året? Casper
Vem är längst? Mats
Vem sjunger bäst? Vi säger så här....Ni vill INTE höra Mats sjunga *ASG*
Håller ni i handen på stan? Ofta,om inte alltid
Har ni någon låt? Japp.....Dig ska jag älska all min tid
Har ni några framtidsplaner? Vill öppna ett hund/katt hem
Har ni gråtit i varandras armar? Ja, många gånger
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Hemma med familjen
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Inte alltid, men däremot flera gånger om dagen.
Bor ni långt ifrån varandra? Nope
Blir du lätt svartsjuk? Nej
Brukar ni bråka? Det händer ju då&då
. Ringer ni eller SMS:ar ni? Ringer mest.
Vilken är han/hons finaste kroppsdel? Mats ögon :) Och så har han en klämgo rumpa, hehe
Brukar nån av er prata i sömnen? Japp, Mats är igång med det varje natt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar